διαχείριση πολυκατοικίων


H alpha διαχείριση αναλαμβάνει την διαχείριση της πολυκατοικίας σας και συγκεκριμένα:

θ Παραλαβή από το κτίριο των κοινόχρηστων λογαριασμών (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΗ) και πληρωμή αυτών.
θ Πληρωμή της μηνιαίας συντήρησης του ανελκυστήρα στην εταιρία που είναι υπεύθυνη για αυτό.
θ Αγορά των υλικών καθαριότητας και πληρωμή της καθαρίστριας  καθώς και έλεγχος για τη σωστή καθαριότητα.
θ Τακτικός έλεγχος της πολυκατοικίας  για τυχόν βλάβες στους κοινόχρηστους χώρους. Σε περίπτωση φθοράς ή βλάβης φροντίζουμε για την άμεση αποκατάσταση της  καλώντας το αρμόδιο συνεργείο (σε συνεννόηση πάντα με την επιτροπή ελέγχου της διαχείρισης).
θ Έλεγχο και έγκαιρη προμήθεια πετρελαίου και παραλαβή αυτού (πάντα μαζί με κάποιο άτομο από την πολυκατοικία).
θ Επιμερισμός των εξόδων στο τέλος του μήνα και έκδοση των κοινοχρήστων σύμφωνα με τον πίνακα των χιλιοστών που αντιστοιχούν σε κάθε διαμέρισμα ανάλογα με το είδος της δαπάνης καθώς επίσης και ξεχωριστή ειδοποίηση για κάθε διαμέρισμα που αναφέρει αναλυτικά τις δαπάνες και την αναλογία του εκάστοτε διαμερίσματος.
θ Είσπραξη των κοινοχρήστων μετά από καθορισμένο ραντεβού που αναφέρεται στις ειδοποιήσεις.
θ Για όλες τις δαπάνες (τακτικές ή έκτακτες) θα υπάρχει φωτοτυπία της απόδειξης στον πίνακα ανακοινώσεων και το πρωτότυπο θα είναι στο φάκελο της πολυκατοικίας και θα είναι ελέγξιμο οποιαδήποτε ώρα και από οποιονδήποτε από την πολυκατοικία.

       Όλα τα παραπάνω στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς και παντα με απόλυτη διαφάνεια, συνέπεια, και αμεσότητα.

Δείτε τη σελίδα μας στο Facebook

Δείτε τη σελίδα μας στο Facebook
Ευχαριστούμε που κάνετε like στη σελίδα μας